Metro Market je kompanija specijalizovana za praćenje i analizu medija. Pomažemo profesionalcima u komunikaciji i marketingu prikupljanjem svih relevantnih multimedijalnih informacija.
Metro Market je osnovan 1991. godine, nakon nekoliko godina se specijalizovao i počeo prevashodno da se bavi tržišnim komunikacijama, po ugledu na slične kompanije u svetu. Prvi smo u Srbiji uveli digitalnu obradu novinskih isečaka i njihovu dostavu prvo na CD-u, a zatim u elektronskoj formi. Danas primenjujemo najsavremenije alate za praćenje medija koji pružaju mnogo više od skupa pominjanja koji sadrže unapred definisanu ključnu reč, među kojima su Google Alerts, BuzzSumo, Social Mention i drugi, a razvili smo i sopstveni program zasnovan na veštačkoj inteligenciji. Istovremeno, postavili smo specijalizovanu aplikaciju - ClipBASE - uz pomoć koje svaki klijent ima pristup svom medijskom klipingu u svakom trenutku. Ona omogućuje pretragu po različitim kriterijumima (naziv medija, broj strane, datum objave, naslov, autor...), sortiranje, izveštavanje, arhiviranje i deljenje objava koje su klijentu potrebne.
Višedecenijskim radom Metro Market je stekao respektabilno iskustvo i razvio neprocenjivo znanje u prikupljanju i kvalifikovanju informacija o poslovnim aktivnostima, brendovima, konkurentima i tržišnim trendovima naših klijenata. Oni posebno cene inteligentnu interpretaciju podataka, uvide i preporuke koji im omogućavaju da upravljaju i predviđaju glavne izazove svoje komunikacije kako bi unapredili poznatost i medijsku pozicioniranost svojih brendova i poslovnih aktivnosti.
Danas pružamo klijentima u poslovnim, vladinim i nevladinim sektorima usluge praćenja i analize medija koje su ključne za meritorno donošenje odluka i optimalne poslovne performanse.
Press - Web - Radio i TV
Praćenje medija je zlatni majdan poslovne inteligencije za donošenje boljih poslovnih odluka i precizniju sliku o prisutnosti u javnosti.
Press monitoring
Praćenje medija je postupak prikupljanja javno dostupnih informacija koje pominju
određenu temu. Razvojem tehnologije, interneta i šireg pristupa informacijama,
praćenje medija postaje sve važnije. Koristi se za:
o praćenje šta, ko i kako objavljuje u medijima o određenoj temi
o sagledavanje slike kakvu u javnosti stvaraju mediji o nekome ili nečemu
o analizu PR aktivnosti i planiranje komunikacije s ciljnom javnosti
o praćenje konkurencije
o pripremu marketinških kampanja
o kontrolu objavljivanja oglasa i reklamnih poruka
o informisanje o događanjima na tržištu, u ekonomiji, politici...
Press clipping je važan segment u ispitivanju tržišta, jer na osnovu prikupljenih
informacija i podataka mogu da se donose kompetentne odluke vezane za poslovanje
i planiranje poslovnih aktivnosti.
U doba Interneta, štampani mediji ostaju primarni izvor profesionalno generisanog
sadržaja. Ono što se danas pojavljuje u štampanim medijima, ponavlja se na internet
stranicama i društvenim mrežama.