ClipBASE
Praćenje konkurencije
Analiza prisutnosti i načina predstavljanja konkurenata u medijima pomaže vam u
prikupljanju podataka o konkurenciji i njihovoj analizi. To je suštinska taktika da
saznate šta vaši konkurenti rade, koje su njihove snage i slabosti, što može da bude
izuzetno korisno u zaštiti i upravljanju vašim marketinškim aktivnostima.
Analiza konkurencije je investicija zahvaljujući kojoj ulaganjem relativno male količine
novca vi možete da steknete izvanredan uvid u tržište oko sebe. Analizirajući svoju
konkurenciju, možete ne samo da učite iz njihove najbolje prakse, nego i da
izbegnete njihove greške.
Da biste napredovali, morate da budete ispred konkurencije. Prvi korak u tome je da
znate šta rade vaši konkurenti. Monitoring medija generisaće na jednom mestu sve
potrebne informacije. Znaćete šta vaši konkurenti govore, koje kampanje koriste,
koje kanale i još mnogo toga.
Što više znate, to efikasnije možete da delujete.