Media monitoring

Pracenje konkurencije

Specijalizovane aplikacije

SAZNAJ VIŠE
ClipBASE
  • Analiza Klijenta - ClipBase
    ClipBASE

    Praćenje konkurencije

    Analiza prisutnosti i načina predstavljanja konkurenata u medijima pomaže vam u prikupljanju podataka o konkurenciji i njihovoj analizi. To je suštinska taktika da saznate šta vaši konkurenti rade, koje su njihove snage i slabosti, što može da bude izuzetno korisno u zaštiti i upravljanju vašim marketinškim aktivnostima.

    Analiza konkurencije je investicija zahvaljujući kojoj ulaganjem relativno male količine novca vi možete da steknete izvanredan uvid u tržište oko sebe. Analizirajući svoju konkurenciju, možete ne samo da učite iz njihove najbolje prakse, nego i da izbegnete njihove greške.

    Da biste napredovali, morate da budete ispred konkurencije. Prvi korak u tome je da znate šta rade vaši konkurenti. Monitoring medija generisaće na jednom mestu sve potrebne informacije. Znaćete šta vaši konkurenti govore, koje kampanje koriste, koje kanale i još mnogo toga.

    Što više znate, to efikasnije možete da delujete.