ClipBASE
Analiza PR Aktivnost
Praćenje medija je presudno za uspeh PR-a. Razlog je taj što, kada su u pitanju
odnosi s javnošću apsolutno morate da znate šta se događa, ne samo o načinu na
koji se vaša kompanija ili poslovanje predstavlja i doživljava, već i sa svim ostalim.
Morate da znate šta vaša konkurencija radi i kuda ide vaša branša. Praćenje medija
pruža to znanje.
Praćenje medija može da vam pomogne da prepoznate potencijalne krize i ublažite
štetu brzim i inteligentnim odgovorom. Takođe je od suštinske važnosti u stvaranju
efikasnog plana upravljanja reputacijom, koji vam omogućava da budete proaktivni,
a ne samo reaktivni.
Kad znate šta se objavljuje o vama, možete da odgovorite promišljeno, povećavajući
tako svoju transparentnost, autentičnost i pozitivne odnose. Rezultat je bolja
reputacija.
Kompanije ulažu mnogo novca u odnose s javnošću i sve više traže dokaz da se
njihov novac dobro troši. Monitoring i analiza medija mogu da pomognu u odgovoru
na to pitanje - a sagledavanje šta deluje može da doprinese u odlučivanju o
usmeravanju budućih napora i ulaganja u PR.
Imajući to u vidu razvili smo poseban program kao deo aplikacije ClipBASE koji može
da izračuna PR vrednost (izraženu u evrima) objavljenih tekstova u štampi, na
Internetu, kao i priloga u elektronskim medijima.